برادرم طلا می‌گیرد/ می‌خواستم زودتر کشتی را تمام کرده و رضا را آماده کنم

خبرورزشی جمعه 16 مهر 1400 - 22:27
دارنده مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان تأکید کرد برادرش در پیکارهای جهانی اسلو موفق به کسب مدال طلا خواهد شد.

محمدعلی گرایی بعد از شکست حریف مجارستانی و رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: از اینکه توانستم یک مدال برنز دیگر بگیرم و دست خالی به ایران برنگردم، خوشحالم. خوشحال هستم که دل مردم را شاد کردم.

وی در مورد اینکه خیلی سریع با امتیاز عالی حریف مجارش را شکست داد، گفت: دوست داشتم این کشتی را ببرم،  بیشتر از آن دوست داشتم زودتر مبارزه را تمامش کنم و سریع‌تر بروم پیش رضا و او را برای کشتی‌های فردا آماده کنم. در کلکسیون ما جای یک کمربند قهرمانی جهان خالی است، چه من و چه رضا، فرقی ندارد.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خاتمه با اشاره به آمادگی روحی و جسمی برادرش برای تکرار طلای المپیک در این دور از پیکارهای جهانی، تصریح کرد: اگر چشمش نزنم صد درصد طلا می‌گیرد.

همچنین رحیم گیوی مربی سازنده برادران گرایی که در کادر فنی اعزامی به مسابقات جهانی نروژ حضور دارد، بعد از این کشتی گفت: محمدعلی محکوم است به برد و خوشبختانه این کار را هم انجام داد. قول می‌دهم که یک جا ولاسوف را هم گیر خواهد انداخت.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.