نرخ بیکاری در اشتهارد صفر است

خبرگزاری مهر سه شنبه 09 دی 1399 - 11:44
کرج - فرماندار اشتهارد گفت: نرخ بیکاری در اشتهارد صفر بوده و در مقایسه با نقاط دیگر وضعیت اشتغال در شهرستان بسیار مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش و ورزش همگانی شهرستان اشتهارد که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع اشتغال اظهار کرد: نرخ بیکاری در اشتهارد صفر بوده و در مقایسه با نقاط دیگر وضعیت اشتغال در شهرستان بسیار مطلوب است.

وی بیان کرد: در اشتهارد نه تنها مشکل اشتغال وجود ندارد بلکه روزانه اطلاعیه و تراکت‌های مختلفی در خصوص جذب نیروی کار مشاهده می‌شود.

باید از ظرفیت نیروهای جوان بهره برد

فرماندار اشتهارد ایجاد پویایی و نشاط در میان جوانان را یکی از برنامه‌های مهم ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و گفت: از ظرفیت نیروهای جوان باید بیشتر بهره ببریم و از این توانمندی برای تربیت مدیران آینده این نظام استفاده کنیم.

وی متذکر شد: راه‌اندازی خانه جوان یکی از نیازهای اساسی جوانان است، چراکه با راه‌اندازی و تشکیل این خانه ظرفیت‌های بزرگی از جوانان را جمع و آن را در راه توسعه همه‌جانبه اشتهارد به کار خواهیم گرفت و در حوزه جوانان هرچقدر سرمایه‌گذاری کنیم بهره بیشتری خواهیم گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.