فیبر نوری در دیشموک قطع شد/کمبود امکانات درمانی در چاروسا

خبرگزاری مهر شنبه 17 مهر 1400 - 15:42
دهدشت- نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس شوای اسلامی گفت: یکی ازمشکلات اصلی حوزه لیراب، در دیشموک قطع فیبر نوری است که بارایزنی انجام شده بابنیاد علوی این مشکل مرتفع خواهدشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد موحد ظهر شنبه در بازدید از روستاهای شهرستان‌های مختلف استان افزود: مقرر شد از مسیر دیشموک به لیراب، عملیات حفاری توسط بنیاد علوی انجام شده و مخابرات نیز برای اتصال فیبر نوری سایت‌های موبایل لیراب و مورخانی اقدام کند.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در محور باغچه سادات به یاسوج ضروری است، گفت: این محور، از پرحادثه ترین و پر تردد ترین مسیرهای شهرستان کهگیلویه است که نیاز به رفع نقاط حادثه خیز دارد و این نقاط باید به سرعت حذف شوند.

موحد همچنین در بازدید از مراکز درمانی بخش چاروسا اظهار داشت: امکانات درمانی در این بخش جوابگوی نیاز مردم نیست و روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.