شهرستان زرآباد آماده جذب سرمایه گذار خصوصی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 مهر 1400 - 08:26
فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: برای ورود سرمایه گذاران به این شهرستان فرش قرمز پهن می کنیم و از انان حمایت همه جانبه خواهد شد.

به گزارش ایسنا،نعمت الله نجاری در جلسه نذر آب که با حضور ربانی معاون مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی ایران و احمدی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران،گفت: جذب گردشگر و مسافر بدون امکانات امکان پذیر نیست و در همه بخش ها به ویژه گردشگری،شیلاتی و کشاورزی آماده جذب سرمایه گذار خصوصی هستیم.

وی افزود: در چهار شهرستان ساحلی استان سیستان و بلوچستان فقط یک گمرک وجود دارد و با توجه به مجهزترین اسکله صیادی جنوب شرق کشور در زرآباد نیاز مبرم است که بازارچه مرزی با کشور عمان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در سیل دیماه سال 1398 با توجه به حضور مسوولین کشوری و استانی مقرر شد یک دستگاه تانکر آبرسان به مدیریت ستاد بحران شهرستان اختصاص یابد اما تاکنون محقق نشده است و امیدواریم با دیده وسیع شرکت ملی پتروشیمی ایران یک دستگاه تانکر به این شهرستان اختصاص یابد.

لازم به ذکر است،در این جلسه مقرر شد علاوه بر روستاهای همت آباد و زردین کهیر بخش مرکزی، روستای کوه بان از توابع بخش کاروان زرآباد نیز در طرح ملی نذر آب توسط جمعیت هلال احمر استان تهران لوله گذاری و ابرسانی شود.

انتهای پیلم

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.