تشریح جزئیات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات

ایرنا چهارشنبه 28 مهر 1400 - 12:36
تهران - ایرنا- سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تشریح جزئیات اقدامات سازمان متبوع خود در بازرسی و رسیدگی به شکایات، گفت: کل شکایات دریافت شده از ذینفعان سازمان هزار و ۳۶۸ مورد است که ۸۸۴ مورد از شکایات دریافت شده مربوط به بیمه شدگان بوده است.
تشریح جزئیات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، علیرضا اعرابی با اشاره به اهم عملکرد دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت افزود:  همچنین ۲۲ مورد از شکایات دریافت شده از طرف دفاتر پیشخوان دولت مطرح شده، از سوی دیگر بیشترین تعداد شکایت بیمه شدگان و پزشکان موسسات تشخیصی درمانی مرتبط با موضوع نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بوده است، به طوری که بیمه شدگان ۲۷۸ مورد و پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی ۳۰۵ مورد است.

سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: البته بیشترین تعداد شکایت بدون در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان تهران با ۳۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان های خراسان شمالی و جنوبی هر کدام با ۳مورد شکایت است.

 اعرابی اظهار داشت: بیشترین تعداد شکایت با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان سمنان با ۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۳۴ مورد شکایت است.
 

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.