مشارکت‌ مردمی تنها عامل توسعه روستاها است

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 21:49
هشترود- فرماندار شهرستان هشترود با اشاره به توسعه روستاها گفت: مشارکت‌های مردمی تنها عامل توسعه روستاها است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان عصر امروز در دیدار با مجموعه دهیاری بخش مرکزی هشترود به مناسبت سالروز تأسیس شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بابیان این مطلب گفت: توسعه هر روستا بدون مشارکت مردم امکان پذیر نبوده و هر چه بتوانیم در این راستا گام برداریم موفقیت خوبی به دست خواهیم آورد.

وی افزود: از سویی دیگر مشارکت‌های مردمی در همه امورات به ویژه توسعه روستایی مهم بوده و به عنوان آیتم اصلی محسوب می‌شود و این امر در سایه تعامل و همکاری و اعتماد و اطمینان طرفین به همدیگر اتفاق می‌افتاد و در این راستا دهیاران نقش مهمی را باید ایفا کنند.

امینیان در ادامه خاطرنشان کرد: روستاها جدا از شهرستان نبوده و باید با برنامه ریزی خوب و همکاری اهالی و دهیاری درجهت تغییر چهره کلی روستاها در ابعاد مختلف گام بردارند و در این راستا هرکدام از روستاییان مقیم سایر شهرها علی رغم داشتن امکانات زندگی اگر بتوانند برگردند و در روستا ساکن شوند و زندگی کنند می‌توان گفت توسعه اتفاق افتاده و تأثیرگذار بوده است.

وی در آخر با قدردانی از زحمات کارکنان اتاق دهیاران و دهیاران شهرستان عملکرد آنان را رضایت بخش اعلام کرد و از آنان خواست هرچه بیشتر در راستای ایجاد اشتغال و توسعه منطقه بکوشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.