روی یک اشتباه ابتدایی گل خوردیم/ منتظر لغزش رقیبان هستیم

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 23:29
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای اینکه بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم منتظر لغزش هواداران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شنبه شب شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: نیمه اول را بسیار خوب شروع کردیم. فکر می کنم از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب توانستیم به اهداف خود برسیم و موقعیت گلزنی به پرسپولیس ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: فکر می کنم وظایف خودمان را عالی انجام دادیم اما در نیمه دوم دچار عدم تمرکز و کم تجربگی شدیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان شاهین از لحاظ کیفیتی پایین تر از بازیکنان پرسپولیس هستند. روی یک اشتباه ابتدایی به پرسپولیس گل دادیم. قطعا وقتی تیم می بازد شرایط به گونه ای است که باید دنبال حل ایرادهایمان باشیم و بتوانیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

کریمیان یادآور شد: امیدوارم بتوانیم بهتر شویم تا شاهین را در لیگ برتر حفظ کنیم. قطعا باید تلاش کنیم و دنبال لغزش سایر رقبای خود در پایین جدول هستیم. باید تمرینات و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

سرمربی شاهین راجع به عملکرد داور بازی امشب تصریح کرد: به نظرم خیلی خوب بود و ما رضایت داشتیم. مشکل خاصی ندیدم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.