چطور شرکتی که سابقه تبلیغات فوتبالی ندارد ریسک می‌کند و واسطه اسپانسری می‌شود؟

خبرآنلاین جمعه 07 آبان 1400 - 12:18
ماجرای کارگزار ۵۰۰میلیاردی استقلال این روزها حسابی خبر ساز شده و واکنش‌های مختلفی به دنبال داشته است.
چطور شرکتی که سابقه تبلیغات فوتبالی ندارد ریسک می‌کند و واسطه اسپانسری می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها ماجرای کارگزار استقلال به تیتر رسانه ها تبدیل شده و هنوز مفاد کامل این قرارداد و شرط و شروط آن مشخص نیست. همین هم باعث شده تا بحث های مختلفی پیرامون آن شکل بگیرد. در همین راستا صادق درودگر در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به حضور یک فرد بدهکار در این ماجرا گفت: پشت تمام کارهای این مدلی و خلق‌الساعه فردی است که روشش مافیایی است، اسم هم نمی‌آورم. همیشه روش آن‌ها این است که به دلیل اینکه  همراه اول، صداوسیما، سازمان لیگ و وزارت ورزش هم اعلام کردند با او همکاری نمی‌کنند، شرکت‌های پوششی را جلو می اندازد. تقریبا با همه هم درگیری و دادگاه دارد. ما هم علیه او رای گرفتیم. شرکتی که الان وارد شده و رسما نامه داده با اطلاعات بنده هیچ سابقه‌ای در فوتبال ندارد. شرکتی که تجربه و سابقه تبلیغاتی داشته باشد وقتی در حوزه‌ فوتبال تجربه ندارد و قرارداد فوتبالی نداشته، می‌آید چنین ریسکی کند و تبلیغات یک باشگاه را با چنین رقمی بگیرد؟ از دوستان عزیز استقلالی تقاضا می کنم کمی بررسی کنند، قطعا افرادی که در این حوزه سابقه داشته‌اند و پول‌های فوتبال را نداده‌اند پشت این قضیه هستند و ارتباطات آن‌ها را هم می‌دانیم. من در حوزه تبلیغات محیطی همه را می‌شناسم.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.