گل‌محمدی: ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی برای ما بود

اقتصادنیوز شنبه 14 تیر 1399 - 23:59
اقتصاد نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد، تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و شاهین اظهار داشت: ما به دنبال گرفتن ۳ امتیاز این بازی بودیم ولی در نیمه اول خوب کار نکردیم چون سرعت بازی پایین بود. نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم و موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد و تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. این ۳ امتیاز برای ما خیلی حساس بود. این برد را به هواداران پرسپولیس که جای آنها خالی بود تبریک می‌گویم. ای کاش آنها از نزدیک بازی ما را می‌دیدند ولی شک ندارم دعای خیر آنها دنبال ما است. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که با انگیزه بالاتر و برد وارد زمین شدند، هر چند که ۱۰ نفره بودند. یک پنالتی هم به سود ما اعلام نشد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.