۷۰ برنامه پاسخگویی به تماس‌های مردمی در استانداری همدان برنامه‌ریزی شد

ایرنا پنج شنبه 11 دی 1399 - 12:23
همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان گفت: برای فصل زمستان ۷۰ برنامه حضور مدیران در سامد برای پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ پیش بینی شده است.
۷۰ برنامه پاسخگویی به تماس‌های مردمی در استانداری همدان برنامه‌ریزی شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، احسان شهابی در این باره افزود: این تعداد برنامه پیش بینی شده تقریبا سه برابر برنامه درخواستی مرکز ارتباطات مردمی و ریاست جمهوری است. 

وی از گفت و گوی تلفنی ۴۰ هم استانی با استاندار و بیان مسائل و مشکلات خود در زمان حضور سید سعید شاهرخی در مرکز سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ خبر داد. 

شهابی اظهار داشت: حضور استاندار پنجمین برنامه از برنامه پیش بینی شده در سامد و پاسخگویی به مردم از طریق این سامانه در سال جاری بود که چهارشنبه دهم دی ماه به مدت ۲ ساعت با همراهی استاندار برگزار شد. 

وی عنوان کرد: در زمان حضور ۲ ساعته استاندار بیشتر سوالهایی که مطرح شد بیشتر در حوزه اشتغال، تسهیلات بانکی و خدمات عمومی بود. 

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان تصریح کرد: در این  راستا چهار برنامه با حضور استاندار پیش بینی شده که یکی از آنها اجرا شد و سه برنامه دیگر تا پایان سال از طریق تلفن ۱۱۱ برگزار خواهد شد.

سامانه ارتباط مردم و دولت با تماس مردم از طریق تلفن ۱۱۱ دریافت کننده درخواست ها و مسائل مردم است و پس از ثبت، پیگیری آنها با ارجاع به دستگاه مربوطه و الزام پاسخگویی دستگاهها دنبال می شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.