انتقاد نماینده مجلس از نمایندگانی که مدافع فیلترینگ هستند/خودتان تند تند توییت می کنید و می خواهید دیگران استفاده نکنند؟

خبرآنلاین یکشنبه 15 تیر 1399 - 06:28
یک نماینده مجلس از همکاران خود در بهارستان انتقاد کرد که چرا خودشان از توئیتر و اینستاگرام استفاده می‌کنند اما مدافع فیلترینگ هم هستند.

معین‌الدین سعیدی با اشاره به فیلتر بودن توئیتر در کشور گفت: چگونه است که نمایندگان مجلس و حتی اعضای هیأت رئیسه تند تند توئیت می‌کنند؟! اگر واقعاً معتقد به فیلتر توئیتر هستیم، چگونه خودمان قانون را دور می‌زنیم؟!

نماینده چابهار افزود: در جلسه‌ای که وزیر ارتباطات حضور داشت، بسیاری از همکاران معترض به بحث اینستاگرام بودند. خودم نقدهای جدی بر فضای مجازی دارم اما اینگونه راحت صحبت کردن از فیلتر اینستاگرام در حالی که می‌دانیم بسیاری از طریق همین نرم‌افزار معیشت خود را می‌گذرانند، مناسب نیست. وانگهی شما که می‌خواهید نهی از منکر کنید، یک امر به معروف هم بکنید. برخی از همین همکاران که خواهان فیلتر اینستاگرام هستند، خودشان هم در این فضا فعال هستند. من معتقدم در بحث‌های فیلترینگ باید خیلی فنی و کارشناسی ورود کنیم چرا که با فضای کرونا به بسیاری از مشاغل ثابت شد که اینستاگرام می‌تواند مفید باشد.


 23302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.