ورود دادستان به حل مشکلات ۲۰ ساله مردم «لوه» گالیکش

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 آبان 1400 - 08:46
گالیکش- دادستان عمومی و انقلاب گالیکش به بنیاد مسکن و منابع طبیعی شهرستان دو ماه فرصت داد تا مشکل تعدادی از اهالی یکی از روستاهای گالیکش را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب گالیکش به بنیاد مسکن و منابع طبیعی دو ماه فرصت داد تا مشکل تعدادی از اهالی یکی از روستاهای گالیکش را حل کنند.

سیدسعید جباری گفت: تعدادی از اهالی روستای لوه شهرستان گالیکش با مراجعه به دادسرای این شهرستان خواستار ورود دادستانی برای حل مشکل خود شدند.

جباری افزود: ۲۰ سال پیش بر اثر سیل در روستای لوه تعدادی از خانه های اهالی آسیب دید و به ناچار ۲۴ خانوار از اهالی روستا از مسیر سیل جابجا و در زمینی که منابع طبیعی و بنیاد مسکن در همان روستا اختصاص دادند، مستقر شدند و خانه ساختند.

وی افزود: پس از گذشت نزدیک به دو دهه این خانواده ها با وجود پیگیری های زیاد هنوز نتوانسته اند برای خانه های جدید خود سند بگیرند.

دادستان گالیکش در بازدید از این روستا و در پی درخواست اهالی، به بنیاد مسکن و منابع طبیعی دو ماه فرصت داد اسناد این خانه ها را تعیین تکلیف و به مردم تحویل دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.