اعزام یک قلاده سگ زنده یاب هلال احمر به محل انفجار میدان قدس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:11
شمیرانات- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از اعزام یک قلاده سگ زنده یاب و سه تیم تخصصی هلال احمر به محل انفجار کلینیک میدان قدس خبر داد.

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام دو تیم جستجو و نجات در آوار هلال احمر شمیرانات به همراه یک قلاده سگ زنده یاب در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهادی دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس خبر داد و افزود: این تیم‌ها در پی درخواست آتش نشانی و با توجه به ریزش آوار به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در این حادثه تاکنون چندین مصدوماز زیر آوار خارج و تحویل آتش نشانی شده است.

فتحی گفت: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان در دست نیست و عملیات نجات مصدومین احتمالی از زیر آوار همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.