امکان تامین خدمات زیرساخت در زمینهای بالای اتوبان قزوین وجودندارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 تیر 1399 - 08:52
قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: طبق اعلام دستگاه‌های خدمات رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری در منطقه بالای اتوبان فعلاً امکان پذیر نیست.

علی فرخ زاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات سرمایه گذاری در منطقه عظیمیه و زمین‌های ۹ گانه بالای اتوبان گفت: طبق اعلام دستگاه‌های خدمات رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری در آن منطقه فعلاً امکان پذیر نیست.

وی افزود: تا زمانی که در دراز مدت پروژه عظیم انتقال آب طالقان به نقاط مختلف استان صورت نگیرد نمی‌توان این امکانات را فراهم کرد و تا زمانی که مشکل کمبود آب استان و همچنین آب شهرستان آبیک برطرف نشده امکان دادن خدمات به این منطقه مهیا نیست.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: برای اجرای خدمات تأسیسات زیربنایی شامل خط انتقال مخزن سرویس، شبکه توزیع، چاه‌های آب، خط انتقال، تصفیه خانه، خطوط انتقال برق و گاز و آماده سازی زیرساخت تاسیساتی نیز هزینه سنگینی نیاز است که بر اساس مصوبه مجلس در دوره‌های قبل دولت اعتباری برای آماده سازی خدمات زیر ساختی تخصیص نمی‌دهد و باید توسط خود مالکین و تعاونی‌ها این کار صورت گیرد.

فرخ زاد ادامه داد: با تعاونی‌ها توافق صورت گرفته که در چند قسط هزینه را پرداخت کنند و دستگاه‌های خدمات رسان بتوانند شبکه را احداث کنند و سپس تعاونی‌ها از مالکین هزینه را دریافت کنند که این طرح نیز به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌تواند در طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهرگان ثبت نام کرده و نیاز خود را در بخش مسکن تأمین کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.