پیام‌های رسیدگی نشده ۱۸۸۸ به رده‌های بالاتر ارجاع داده می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 13 دی 1399 - 11:29
رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران از ارجاع خودکار پیام‌های سامانه ۱۸۸۸ که در موعد مقرر توسط واحدهای اجرایی مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار نگیرند به کارتابل رده‌های بالاتر خبر داد.
پیام‌های رسیدگی نشده ۱۸۸۸ به رده‌های بالاتر ارجاع داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی موسوی معاف رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: به منظور ارتقای حساسیت در رسیدگی به پیام‌های شهروندی و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان فناوری، پیام‌های ۱۸۸۸ که توسط واحدهای اجرایی در موعد مقرر رسیدگی نشوند به کارتابل واحدهای بالاتر ارجاع سیستمی می‌گردند.

موسوی معاف در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز ۱۸۸۸ که با حضور شهرداران مناطق ۵ و ۱۶ برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات گفت: تبدیل پارکینگ به مسکونی و ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم اجرای آرای ماده صد مربوط به سنوات گذشته از جمله گلایه‌مندی شهروندان در منطقه ۵ و ضرورت تامین روشنایی ایستگاه تاکسیرانی در پایانه جنوب از مهمترین مشکلات در منطقه ۱۶ است.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز نظارت همگانی، ۱۲۱ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۵ گفتگو کردند که مسائل شهرسازی (تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز، امور شهری و حمل‌ونقل و ترافیک) از بیشترین موضوعات طرح شده بود. هم چنین ۱۰۰ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۱۶ گفتگو کردند که تقدیر و تشکر، سد معبر و رنگ‌آمیزی دیوارها و پله‌ها از مهمترین موضوعات درخواستی بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.