مردم از اجتماع در محل انفجار خیابان شریعتی پرهیز کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:11
شمیرانات- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران علت اولیه حادثه انفجار خیابان شریعتی را نشت گاز دانست و از مردم حاضر در محل حادثه خواست، منطقه را ترک کنند.

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهای دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس اظهار داشت: در حال حاضر تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در این ساختمان نشت گاز باعث انفجار شده و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها مشغول اطفا حریق هستند، البته علت دقیق حادثه نیاز به اظهار نظر کارشناسان دارد.

وی اضافه کرد: از مردم عزیز حاضر در منطقه تقاضا داریم خیابان را ترک کنند، تا آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی بتوانند، به راحتی به عملیات نجات بپردازند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.