کشف بیش از ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 تیر 1399 - 09:50
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با قاطعیت و جدیت در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق با شناسایی و تخریب ۳ محل دپوی سوخت، حذف ۲۱ باک اضافی خودروهای سنگین و در بازرسی از ۷ دستگاه تریلی سوخت کش در مجموع ۱۸۸ هزار و ۸۰۵ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۸۷ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل، ۵۶ هزار و ۲۲۵ لیتر بنزین و ۴۵ هزار و ۳۸۰ لیتر سایر مشتقات نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به این کشفیات در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و نیمروز انجام شده است، تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به‌شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.