پیگیری مشکلات کارکنان نزاجا با سامانه سپهر

باشگاه خبرنگاران شنبه 13 دی 1399 - 13:55
امیر حیدری گفت: به‌منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است.

پیگیری مشکلات کارکنان نزاجا با سامانه سپهربه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان می‌پردازد، اظهار کرد: با خدمات شبانه‌روزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، اداره می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح «لبیک ۲۴» یا «قرارگاه انصار» است؛ به این معنا که اعلام شده همه فرماندهان از رده فرمانده گروهان تا سلسله‌مراتب بالاتر فرماندهی گردان، فرمانده لشکر و حتی فرمانده نیروی زمینی باید ارتباط مستقیم با کارکنان داشته و درب اتاق آنان به روی نیرو‌ها باز باشد.

امیر حیدری افزود: در همین راستا فرمانده نیروی زمینی روز‌های دوشنبه با کسانی که بازرسی نیرو معین می‌کند، ملاقات‌های عمومی دارد و روز‌های یکشنبه نیز معاونت هماهنگ‌کننده نیرو با کارکنانی که در یک فرآیند دیگری انتخاب می‌شوند، ملاقات می‌کند و مسیر پاسخگویی سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به همین منوال است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در کنار این موارد به منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود و انتقال آن به سلسله‌مراتب فرماندهی، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کارکنان خواهد بود.

وی با تشریح نحوه عملکرد سامانه سپهر نزاجا تصریح کرد: به تعداد معاونت‌هایی که در نیروی زمینی داریم، اپراتور‌هایی به‌صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع می‌دهند، پاسخ را احصاء می‌کنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار می‌دهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.

فرمانده نزاجا در پایان گفت: از همه عزیزان و کارکنان نیروی زمینی ارتش می‌خواهم در صورتی که مشکلاتشان توسط سلسله‌مراتب فرماندهی یگان رسیدگی نمی‌شود از این سامانه استفاده کنند. این سامانه قطعاً باید پاسخگو باشد و حتماً کسی که پیگیر موضوع شده است، باید پاسخ قانع‌کننده دریافت کند؛ بنده هم قطع به یقین پاسخگو خواهم بود و سعی بر این است که هیچ‌کدام از نیرو‌های عزیز نزاجا در مسیر پاسخگویی و حل مشکلاتشان بی‌جواب نمانند.

انتهای پیام/

منبع خبر "باشگاه خبرنگاران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.