علیه قانون جدید تبلیغات محیطی مصاحبه کنید تا کامروا شوید/ وقتی سازمان لیگ همچنان دست و پا می‌زند!

خبرگزاری برنا چهارشنبه 17 آذر 1400 - 00:08
سازمان لیگ انگار باور ندارد تبلیغات محیطی به باشگا‌ها واگذار شده و هم‌چنان دست به دامان مخالفین است.
علیه قانون جدید تبلیغات محیطی مصاحبه کنید تا کامروا شوید/ وقتی سازمان لیگ همچنان دست و پا می‌زند!

به گزارش برنا؛ در حالی که باشگاه‌های تهرانی و موافقین تبلیغات محیطی (بخوانید باشگاه‌هایی که می‌خواهند دست‌شان در جیب‌شان باشد) هر روز در تکاپو  هستند تا از این بستر بیشتر درآمد کسب کنند اما هنوز هم که هنوز است،‌ سازمان لیگ درصدد است با خدشه‌دار کردن روند شفاف این مساله، آرامش را از فوتبال بگیرد. آن‌ها این بار سراغ باشگاه‌های کم‌درآمد رفته‌اند و واعجبا که مسئولین این تیم‌ها به جای آن‌که از فرصت به دست آمده استفاده کنند و درآمد بیشتری کسب کنند، هنوز به فکر حمایت از سازمان هستند. آیا در این میان روابطی جای ضوابط حاکم است؟

با حمایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان قرار شد تا خود باشگاه‌های میزبان از این راه پولسازی کنند اما اگر سری به سایت رسمی سازمان لیگ بزنید انگار وارد پایگاه خبری مظلومان عالم شده‌اید که از آن‌ها حق‌شان گرفته شده. مصاحبه‌های پرتعداد جهت دار در راستای عدم حمایت قاطع از پروژه انجام تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها یکی از سوژه‌های اصلی است و اگر شما در خانه‌تان با کنسول‌های بازی هم فوتبال بازی کرده‌ و با مسئولین سازمان همسو باشید، نه تنها با شما جهت مصاحبه تماس گرفته می‌‌شود که حتی تصویرتان مانند بیلبورد تبلیغاتی در رسانه سازمان لیگ قرار می‌گیرد.

ای‌کاش حالا که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران این قدم مثبت برداشته شده، مسئولین سازمان به جای سنگ‌اندازی، همکاری‌های بیشتری انجام می‌دادند تا در این اتفاف خوب سهیم باشند نه اینکه این جاده تازه ساخته شده را پر از دست‌انداز کنند.

انتهای پیام// 3

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.