ماجرای بسته شدن جاده توسط کارگران یک واحد صنعتی!

خبرگزاری مهر جمعه 19 آذر 1400 - 18:18
بروجرد- در جریان سفر وزیر صمت به بروجرد برخی از کارگران یک واحد صنعتی اقدام به تجمع در محور اشترینان برای دیدار با سید رضا فاطمی امین کردند.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
میانبرهای صفحه کلید
پخش/توقفSPACE
افزایش صدا
کاهش صدا
پرش به جلو
پرش به عقب
زیرنویس روشن/خاموشc
تمام صفحه/خروج از حالت تمام صفحهf
بی صدا/با صداm
پرش %0-9
00:00
00:00
00:00
 

به گزارش خبرنگار مهر، سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد یک حاشیه ویژه داشت، در جریان بازدیدهای امروز سید رضا فاطمی امین به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور برخی از کارگران واحد صنعتی عظیم خودرو اقدام به بستن جاده اشترینان-ملایر کردند.

پس از حضور وزیر صمت در میان کارگران و شنیدن صحبت‌های آن‌ها و همچنین پیگیری فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی مسیر دسترسی جاده اشترینان_ملایر بازگشایی شد.

کارگران این واحد صنعتی خواستار بازدید وزیر صمت از این کارخانه راکد بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.