۷ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات دولت در لرستان هزینه شد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:22
خرم آباد_ معاون اجرایی رییس جمهور از هزینه ۷ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات دولت در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پارسیلون خرم‌آباد، اظهار داشت: هفت هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر آذر ماه هزار و ۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان وارد و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

وی افزود: در این راستا تا کنون ۵۷ پروژه به طور ۱۰۰ درصد اجرا شده است.
وی همچنین زیرساخت‌های کارخانه پارسیلون را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد؛ این واحد در سال‌های گذشته تعطیل و در حال حاضر بانکی‌های دولتی سهامدار و مالک آن هستند که با توجه به اینکه قابلیت احیا دارد طی اولین فرصت در جلسه ستاد نهضت احیا مطرح و مسائل آن برسی می‌شود.
وی تاکید کرد: احیای واحدهای راکد و نیمه تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این واحد نیز با همین هدف مورد بررسی دولت در سطح ملی فرار می‌گیرد تا یا از بلاتکلیفی خارج شود که در این راستا یا به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا بانک‌های عامل آن را فعال کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر به لرستان بر اساس دستور رئیس‌جمهور گفت: ابن سفر با هدف بررسی مصوبات دولت و حمایت تمام قد از استاندار تازه منصوب شده است که فردی پرتلاش، مسلط و خوش سابقه در راستای خدمت به مردم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.