انتقال مصدوم ۵۳ ساله به کمک اورژانس هوایی به بیمارستان کوثر سنندج

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 19:36
سنندج_ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سیزدهمین ماموریت اورژانس هوایی این دانشگاه، مصدوم ۵۳ ساله به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه در یک مأموریت موفق، مرد ۵۳ ساله مصدوم در اثر واژگونی خودرو در روستای توریور از توابع بخش ژاوه رود شهرستان سنندج را به بیمارستان کوثر سنندج منتقل کرد.

وی تصریح کرد: این مأموریت سیزدهمین مأموریت در سال جاری و ۵۰۰ و سی و نهمین مأموریت اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتدا بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابراز کرد: با رسیدن این بیمار به بیمارستان کوثر سنندج، بلافاصله تیم درمانی اقدامات تکمیلی را برای نجات جان وی شروع کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.