صادقی ناکام در متوقف کردن مدافع تیم ملی/ مهاجم استقلال دست از سر کنعانی برنداشت!

پنج شنبه 18 خرداد 1402 - 06:36
در جدال دوستانه تیم ملی و تیم‌ امید، یکی از تقابل‌های جالب توجه بین امیرعلی صادقی و حسین کنعانی شکل گرفت.

به گزارش “ورزش سه” تقابل مهاجم ریزنقشی مثل امیرعلی صادقی با مدافع گردن کلفتی به مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از صحنه‌های جالب توجه در جدال چهارشنبه عصر تیم ملی و تیم امید بود که در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

همان‌طور که بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال، عکس‌ از جریان مسابقه به بیرون مخابره کرده، صادقی در صحنه‌ای سعی در متوقف کردن کنعانی دارد و برای این کار از دست خود استفاده کرده و می‌خواهد هر طور که شده بر مدافع تیم ملی چیره شود. با این حال کنعانی هم تسلیم مهاجم استقلالی تیم امید نشد و با استفاده از قدرت بدنی خود، او را از پیش رو برداشت.

1884422

کنعانی که حضور ثابتی در اردوهای تیم ملی داشته، حالا یک هدف را دنبال می‌کند: جلب رضایت امیر قلعه‌نویی از لحاظ فنی برای حضور در دومین جام ملت‌های متوالی.

او در سال ۲۰۱۹ نیز یکی از مدافعین مورد اعتماد کی‌روش در قلب دفاع ایران بود و می‌خواهد با درخشش در ماه‌های باقی‌مانده، جایگاهش در این پست را محکم نگه دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.