مسجدی: آتش‌بس و توقف جنگ در نوار غزه همواره مورد حمایت ایران بوده و هست

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 16:39
سفیر پیشین ایران در عراق با اشاره به اینکه ایران تمایلی به تداوم جنگ غزه ندارد خاطرنشان کرد که گذر زمان مشخص خواهد کرد که عملیات وعده صادق چقدر موثر بود.

به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی، سفیر پیشین ایران در بغداد در اظهاراتی گفت: مساله آتش‌بس و توقف جنگ در نوار غزه همواره مورد حمایت ایران بوده و هست.

وی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: ایران تمایلی به تداوم جنگ غزه و یا گسترش آن ندارد به‌ویژه اینکه جنبش‌های مقاومت در مسیر مذاکرات قرار دارند. ایران از هر نتیجه‌ای که جنبش های مقاومت به آن برسند حمایت می‌کند.

ایرج مسجدی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی پرداخت و خاطرنشان کرد: این عملیات نمونه ساده پاسخ ایران درصورت تهدید خاک کشور، شخصیت‌ها و یا شهروندان آن بود.ما به آمریکا و اسرائیل نسبت به تکرار تجاوز به کنسولگری‌مان هشدار دادیم و اگر این امر تکرار شود پاسخ ما قوی‌تر خواهد بود.

سفیر پیشین ایران در عراق گفت: اسرائیل مجبور بود که اعلام کند موشک های ایران را با درصدهای مختلف سرنگون کرده است تا شکست‌های خود را بپوشاند. به مرور زمان روشن خواهد شد که عملیات وعده صادق چقدر موثر و ویرانگر بود.

پیش از این، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، رسالت نیروی قدس سپاه را بستن راه نفوذ دشمن در سرزمین‌های اسلامی برشمرد و تاکید کرد ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم، هم از امنیت کشورهای اسلامی.

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به  آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.