ورود «ماه و دیو» به تالار آفتاب اهواز

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 10:55
نمایش «ماه و دیو» جدیدترین اثر مشترک سیدمحمدعلی موسوی و معصومه عفری در حوزه تئاتر کودک و نوجوان در تالار آفتاب اهواز روی صحنه می‌رود.

این نمایش به نویسندگی سیدمحمدعلی موسوی و با نگاهی تربیتی آموزشی در قالب اثری فانتزی و شاد به موضوعات تربیتی و اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، از جمله موضوعات مهم در این نمایش می‌توان به سنت‌های کهن و ارزشمندی همچون نقالی، قالی بافی و سوزن دوزی اشاره کرد.

همچنین توجه به توانایی‌های مختلف دختران در عرصه‌های گوناگون، توجه به زیبایی و رنگ‌های جذاب و شاد در پوشش و لباس، تقویت روحیه همفکری، همکاری، مقاومت و رشادت در بین نوجوانان و نیز توجه به ارزش‌هایی همچون خیرخواهی برای همه، اتحاد و دوری از ضدارزش‌هایی چون طمع‌ورزی، خودخواهی و ظلم و ستم از دیگر موضوعات پرداخته شده در این نمایش به شمار می‌آید.

نمایش شاد و موزیکال «ماه و دیو» تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ روی صحنه است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.