اسماعیلی قهرمان بوکس سنگین وزن جوانان آسیا شد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:52
بوکسور سنگین وزن ایران به نشان طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان دست پیدا کرد.
اسماعیلی قهرمان بوکس سنگین وزن جوانان آسیا شد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.
 
امروز دوشنبه، دیدار‌های وزن‌های مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته کشورمان که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان رفت.
 
اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.
 
پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.
 
پیش از این هم تیم امید کشورمان که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه نشان برنز شد.
­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.