واکنش رضا عنایتی به توهین پیرمرد اصفهانی به دختران پرسپولیسی

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:34
رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در خصوص توهین یک فرد به بانوان پرسپولیسی در جریان بازی مقابل سپاهان گفت: از زمانی که اتفاق خوب و مبارکی افتاده که بانوان ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند، شرایط فرهنگی ما، کلا عوض شده است.

برترین‌ها: رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در خصوص توهین یک فرد به بانوان پرسپولیسی در جریان بازی مقابل سپاهان گفت: از زمانی که اتفاق خوب و مبارکی افتاده که بانوان ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند، شرایط فرهنگی ما، کلا عوض شده است. به هر حال خودمان خانواده داریم و می‌دانیم که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنند. واقعا از این اتفاق تعجب کردم، امیدوارم به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان نگاه کنیم. مطمئنم چنین اتفاقی دیگر تکرار نمی‌شود و بر اثر اتفاقی که شاید من نام آن را جوگیری بگذارم، اتفاق افتاد. مطمئنم مردان ایرانی فوق العاده با غیرت هستند و یک لحظه باید به این فکر کنیم که خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند. به نظرم این یک اتفاق از روی جوگیری بود و در سایر ورزشگاه‌ها که رفتم خیلی شرایط بهتر شده است. آدم کیف می‌کند که اتحاد هواداران را می‌بیند و خدا کند دیگر از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه نبینیم تا همه از فوتبال لذت ببریم.

واکنش رضا عنایتی به توهین پیرمرد اصفهانی به دختران پرسپولیسی

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.