برگزاری نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 17:57
نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی فردا با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

*** برگزاری نخستین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی آجا با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات فرماندهی کل قوا، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی در این زمینه، اظهار داشت: این همایش با اهداف شناسایی گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت و قدرت ملی و تولید آثار و ادبیات و دستیابی به راهکار‌های علمی و عملی صیانت و ارتقای جوانی جمعیت برگزار می‌گردد.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا افزود: تاکنون در این همایش بیش از ۴۰ دانشگاه و مرکز علمی و مطالعاتی کشوری و لشکری مشارکت فعال داشته و ۲۴۳ مقاله دریافت و همچنین ۱۲ نشست تخصصی در خصوص موضوع همایش برگزار شده است.

وی گفت: برای برگزای این همایش نشست‌های تخصصی با معاونت علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل، سایر نیرو‌های مسلح و دانشگاه‎های کشور و نیرو‌های مسلح به منظور استفاده از آرا و نظر‌های اساتید و پژوهشگران در حوزه جمعیت با رویکرد دفاعی نظامی، انجام و طی فراخوان عمومی مقالات علمی دریافت شده و طبق ضوابط علمی مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

در پایان این همایش از تعدادی از پژوهشگران و نویسندگان مقالات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.