سیلاب در شهرستان لنده یک خودرو را با خود برد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 28 آذر 1400 - 12:29
فرماندار شهرستان لنده گفت: یک دستگاه خودرو در لنده با سیلابی شدن مسیر به دره سقوط کرد.

"تورج رزمجو" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به دنبال هشدار هواشناسی از دیشب تا صبح امروز ۲۸ آذرماه بارش باران در شهرستان لنده آغاز و با سیلابی شدن دم تنگ لنده سیل خودروی معلم لنده‌ای را با خود به دره برد.

وی افزود: پس از گیر افتادن خودروی معلم لنده‌ای در تنگ لنده و سیلابی شدن این مسیر به صورت معجزه آسایی راننده نجات و خودرو به دره سقوط کند.

فرماندار شهرستان لنده  با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های خدمات رسان در محل حادثه حضور پیدا کردند، عنوان کرد: مهم ترین دلایلی که تاکنون نتوانستیم خودور را از محل سیلاب خارج کنیم نبود جرثقیل در این شهرستان می باشد که با در خواست از شهرستان کهگیلویه و حضور جرثقیل خودور خارج خواهد شد.

گفتنی است که شهرستان لنده با ۱۲۶ میلیمتر بارش تا ساعت ۶ صبح امروز سومین نقطه پر بارش استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده و پیش تر هواشناسی استان هشدارهای لازم را داده بود.

سیلاب در شهرستان لنده یک خودرو را با خود برد

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.