تولد هجدهمین نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس خراسان شمالی

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 28 آذر 1400 - 14:52
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تولد یک نوزاد در آمبولانس خبر داد و گفت: این هجدهمین نوزادی است که از ابتدای سال توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در آمبولانس به دنیا آمده است.

دکتر تقی دولت آبادی در تشریح جزییات این خبر افزود: بامداد امروز (یکشنبه) طی تماسی از روستای گوگل واقع در مانه و سملقان، مبنی بر درخواست آمبولانس جهت انتقال مادر باردار، پرسنل پایگاه ۱۱۵ پیش قلعه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پرسنل با انجام اقدامات اولیه، بیمار را به آمبولانس منتقل کرده، اما قبل از رسیدن مادر به بیمارستان زایمان آغاز شده و پرسنل ۱۱۵ با استفاده از مهارت ‌های اخذ شده اقدامات لازم جهت انجام زایمان را انجام دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی اضافه کرد: نوزاد پسر پس از تولد به همراه مادر و در سلامت کامل به بیمارستان پورسینای آشخانه تحویل داده شدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.