به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز در عملیات مآموران پاسگاه حسین اباد شهرستان سربیشه یکی از کارکنان پلیس خراسان جنوبی در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شد و جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز در عملیات مآموران پاسگاه حسین اباد شهرستان سربیشه یکی از کارکنان پلیس خراسان جنوبی در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شد و جان خود را از دست داد.