فرم پیراهن استقلال از بابت نقش بستن اسپانسرهای این باشگاه روی آن باید هنگام برگزاری فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا عوض شود . استقلالیها برای شرکت در پیکارهای داخلی مشکلی از بابت تعداد آرمهای تبلیغاتی روی لباس بازیکنان خود ندارند و از این فضا حداکثر استفاده را جهت افزایش میزان درآمد خود میکنند ولی حکایت در پیکارهای لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت است . در آن مسابقات نمیتوان همزمان برای دو برند تحت عنوان حامی مالی اصلی به صورت یکسان تبلیغ کرده و فقط باید آرم یک برند به عنوان تبلیغ اصلی روی پیراهن تیمها نقش ببندد .از طرف دیگر، استفاده از جوراب بازیکنان برای کارهای تبلیغاتی نیز محبوبیت فراوان و شرایط کاملاً ویژهای دارد بنابراین استقلال و سایر تیمهای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید از همین حالا به فکر چیدمان تبلیغاتی خود برای آن مسابقات باشند چون کنفدراسیون اصلاً اجازه نمیدهد تیمها خارج از موارد تعریفشده در قوانین مسابقات، تبلیغات داشته باشند. حتی لباس هر تیمی باید پیش از آغاز مسابقات در اختیار کمیته برگزاری قرار بگیرد و قبل از هر بازی به تأیید ناظر مسابقه برسد .