اولین کارگاه آموزشی  وودبال در هرمزگان برگزار شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 04 دی 1400 - 11:58
نخستین کارگاه آموزشی وودبال هرمزگان با حضور بیش از ۳۰نفر در محل شهرک ملی گاز برگزار شد.

رئیس هیات گلف استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، ضمن قدردانی از عزیزی، رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و روابط عمومی شرکت گاز، گفت: این دوره به میزبانی انجمن وودبال هرمزگان و حضور بیش از ۳۰ورزش کار برگزار شد.

بیژن شبانکاره با بیان اینکه در دوره مذکور رده های سنی مختلف حضور داشتند، اظهار کرد: مربی دوره «مهدی سعیدی» داور بین المللی، نایب رئیس وودبال آسیا و مسوول آموزش فدراسیون بود.

عضو هیات رییسه مینی گلف کشور بیان کرد: این دوره آموزش بصورت تئوری و عملی در محل شهرک ملی گاز واقع در بندرعباس برگزار گردید.

شبانکاره عنوان کرد: در تلاش هستیم برای حضوری پرقدرت در مسابقات وودبال کشور ماه اردیبهشت ماه سال آینده آماده شویم.

رئیس هیات گلف استان هرمزگان اضافه کرد: از رشته های ذیل هیات گلف بصورت عادلانه حمایت می کنیم و همه این ورزش ها بصورت همزمان توسعه خواهند یافت.

اولین کارگاه آموزشی  وودبال در هرمزگان برگزار شد

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.