١۴ پرونده در خصوص فروش املاک مازاد تشکیل شده است

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 تیر 1399 - 12:39
شیراز- مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: ١۴ فقره پرونده از املاک مازاد دستگاه های اجرایی در استان فارس تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دایی ظهر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش فارس بیان کرد: یکی از برنامه‌های که دولت داشته تبدیل به احسن کردن املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی است و برخلاف سالیان قبل دولت در بودجه امسال در این خصوص نیز نسبت به تعیین هدف اقدام کرده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس افزود: با توجه به مشخص شدن میزان فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در بودجه سال ۹۹ از این رو سهم استان فارس نیز در خصوص فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و کمیسیون مربوطه نیز در استان فارس ایجاد و با تشکیل جلسه نسبت به بررسی واحدهای مازاد اقدام کرده که در این خصوص تاکنون ۱۴ فقره پرونده بررسی شده است.

وی یادآور شد: بر اساس آنچه در قانون آمده است دستگاه‌های اجرایی در راستای مشخص شدن املاک مازاد باید نسبت به ثبت املاک مورد استفاده خود در سامانه سادا اقدام می‌کردند و پس از مهلت قانونی املاکی که ثبت نشده باشد به عنوان املاک مازاد تعیین تکلیف می‌شود.

دایی افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۹۹ و در راستای مولد سازی نسبت به فروش ٨هزار میلیارد تومان و در راستای فروش املاک مازاد نیز ۴٠ هزار میلیارد تومان در دستور کار دولت قرار گرفته که سهم استان فارس در بخش فروش املاک مازاد بالغ بر هزار و ٨۶۴ میلیارد تومان اعلام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.