راه آهن زیرآب - شیرگاه در محور شمال مسدود شد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 08 دی 1400 - 08:32
گروه استان‌ها- عبور قطار از راه‌آهن شمال به دلیل خروج واگن باری از ریل در محدوده زیرآب به شیرگاه سوادکوه مازندران متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ساعت 2 بامداد امروز چهارشنبه 8 دی قطار باری که از تهران به سمت مازندران در حرکت بود در منطقه جوارم سوادکوه دچار سانحه شد که 14 واگن مسقف با بار دانه روغنی از ریل خارج شد‌.

براساس اطلاعیه ‌راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ساعتی پیش به دلیل خروج از خط تعدادی از واگن‌های قطار باری در بلاک زیرآب ـ شیرگاه، این محور مسدود شد.

در خبر راه‌آهن آمده است: مأموران فنی راه‌آهن با اعزام به محل در حال بازگشایی مسیر هستند و به دنبال این اتفاق، قطار مسافری محلی و قطار مسافری تهران ـ ساری و بالعکس برای روز جاری حذف شده است.

به گزارش تسنیم، مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سامانه 5149 اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ح/؛

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.