مردم ۴۵ روستای میاندوآب در آستانه مهاجرت!

خبرآنلاین سه شنبه 16 دی 1399 - 09:26
نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۵ روستای میاندوآب در آستانه مهاجرت قرار دارند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی عیسی‌زاده با بیان اینکه منابع آبی شهرستان میاندوآب به اسم احیای دریاچه ارومیه و سایر فعالیت‌ها به استانها و شهرستانهای دیگری هدایت می شود، افزود: این درحالی است که مردم شهرستان میاندوآب برای توسعه نیاز به همین منابع آبی دارند.
وی با بیان اینکه منابع آبی شهرستان میاندوآب صرف آبادانی سایر مناطق می‌شود، اضافه کرد: حق آبه بخش کشاورزی، شرب و حتی احشام در این شهرستان با توجه به ظرفیت و منابع آبی خوب در شهرستان باید رایگان باشد در حالی که منابع آبی شهرستان به مناطق دیگری هدایت می شود و مردم هزینه زیادی برای تامین حق آب پرداخت می کنند که این روا نیست.
عیسی زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ روستای این شهرستان در بخش باروق و چهاربخش این شهرستان در حال مهاجرت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر برخی از روستاهای این شهرستان با وجود همجواری با پتروشیمی میاندوآب با مشکلات زیادی مواجه هستند.

نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با گلایه از بی توجهی مسئولان به مسایل و مشکلات معیشتی و کشاورزی شهرستان میاندوآب افزود: اگر نیازهای اولیه یک کشاورز در یک روستا تامین نشود چاره ای جز مهاجرت ندارد و امروز بیشتر روستائیان این شهرستان از سرناچاری مجبور به مهاجرت هستند.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.