مسیر ریلی شمال بازگشایی شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 09 دی 1400 - 08:37
ساری- مدیرکل راه آهن شمال از بازگشایی مسیر ریلی حادثه دیده شمال پس از تلاش شبانه روزی خبر داد و گفت: این مسیر ساعت بامداد امروز بازگشایی شده است.

خدایار طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از تلاش ۲۴ ساعته، مسیر ریلی شمال بامداد پنجشنبه بازگشایی و تردد در آن برقرار شده است، اظهار داشت: با تلاش اکیپ فنی و همکاران این مسیر برای تردد بازگشایی شده است.

وی درباره خسارت و علل بروز حادثه گفت: این مسئله از سوی کمیته سوانح در دست بررسی است.

به گزارش مهر، خروج یک رام قطار باری با ۱۴ واگن بامداد چهارشنبه در مسیر ریلی زیراب - شیرگاه سبب تخریب ۱۳۰ متر مسیر ریلی و بروز خسارت شده است. این حادثه همچنین حرکت قطارهای مسافری و محلی را لغو کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.