انتقاد به معرفی ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات

خبرگزاری مهر سه شنبه 16 دی 1399 - 17:03
معاون وزیر ارتباطات در حالی فهرست ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات دولت را در دوره کرونا معرفی کرد که بسیاری از کاربران نسبت به این رتبه بندی و عملکرد دستگاهها انتقاد دارند.
انتقاد به معرفی ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: برای الکترونیکی شدن، بیش از ۵۷۰۰ خدمت دولتی شناسایی شده که همه گیری کووید ۱۹ این امر را تسریع کرده است.

وی گفت: البته میان الکترونیکی شدن تا ارائه خدمات کاربرپسند نیز فاصله‌ای بزرگ است.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، جدول زیر ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را نشان می‌دهد.

به گزارش مهر، این درحالی است که برخی کاربران در ذیل این توئیت به این دسته بندی انتقاد داشته اند. کاربران از فرآیند مراجعه حضوری دستگاه‌های نام برده شده و نیز ساعت‌ها سرگردانی برای دریافت خدمات، گلایه دارند.

کاربران معتقدند که بسیاری از این خدمات به ظاهر الکترونیکی شده اند و تا الکترونیکی شدن واقعی خدمت، فاصله زیادی وجود دارد. بسیاری از مراحل غیر الکترونیکی دنبال می‌شود و همچنان درگیر کاغذبازی و بروکراسی‌های بی معنی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.