کار لایه‌روبی مناطق سیل زده مورموری از امروز آغاز می شود

خبرگزاری مهر شنبه 25 دی 1400 - 08:56
ایلام-معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: کار لایه‌روبی مناطق سیل زده مورموری از امروز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی صبح امروز شنبه در بازدید از مناطق سیل زده مورموری اظهار کرد: حسب دستور استاندار ایلام، در کمترین زمان ممکن حضور در منطقه پیدا کرده‌ایم.

وی بیان داشت: نیروهای هلال احمر شهرستان و برخی از اعضای ستاد بحران با توجه به بحران پیش آمده به منطقه اعزام شده‌اند.

صادقی تصریح کرد: به بیش از ۷۰ بابت منزل مسکونی و ۳۰ باب تجاری خسارت وارد شده است.

وی گفت: کار لایه روبی از امروز شروع و امکانات لازم از جمله چادر و وسایل گرمایشی به منطقه گسیل خواهد شد.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: انتظار داریم مردم همکاری لازم را با ستاد بحران شهرستان داشته باشند تا خدمات رسانی سرعت بخشی پیدا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.