بارشها در شهرستانهای لنده و باشت خسارتهایی در پی داشت

خبرگزاری مهر یکشنبه 26 دی 1400 - 14:59
یاسوج- بارش ها در شهرستان لنده و شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارتهایی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان باشت ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روستای ده بزرگ شهرستان باشت، بر اثر تخریب محل نگهداری دام‌ها ۷۰ رأس بز، ۲۶ رأس گوسفند، دو رأس گاو و یک رأس گوساله تلف شد.

نادر گرامی افزود: بارش باران به تأسیسات برق فشار متوسط و ضعیف نیز در این شهرستان، خسارت وارد کرد و باعث، سوختن چندین دستگاه ترانسفورماتور و شکسته شدن پایه‌های برق فشار ضعیف شد.

وی اظهار داشت: این بارندگی‌ها همچنین باعث قطع شدن ارتباط تلفن ثابت، سیار و اینترنت در این شهرستان شد و با توجه به اینکه فیبر نوری در مسیر یاسوج- بابا میدان به علت سیلاب قطع شده بود، با استفاده از فیبر رینگ مسیر یاسوج -امامزاده علی به دهدشت، ارتباط تلفنی و اینترنت در شهرستان باشت وصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش‌های اخیر در شهرستان لنده نیز خسارت‌هایی داشته و ۵۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهرستان لنده خسارت وارد کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.