مسمومیت مرد ۴۰ ساله بر اثر گازگرفتگی

خبرگزاری مهر دوشنبه 27 دی 1400 - 21:56
اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرد ۴۰ ساله بر اثر گازگرفتگی در شده لنجان دچار مسمومیت شد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه گازگرفتگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه به علت خروج لوله بخاری از دودکش اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این حادثه در سده لنجان خیابان امام خمینی اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه افزود: در این حادثه مرد ۴۰ ساله دچار مسمومیت شد که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.