علت تمدید اعتبار نشدن دفترچه بیمه معلولان مشخص شد

باشگاه خبرنگاران چهارشنبه 17 دی 1399 - 14:56
مشتری گفت: مددجویان زمانی می‌توانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افسانه مشتری مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی درباره تأمین نشدن اعتبار دفترچه‌های بیمه معلولان، اظهار کرد: برخی از مددجویان اعلام کردند که بعد از مراجعه به دفاتر پیشخوان موفق به تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه خود نشدند.

مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی تصریح کرد: مددجویان زمانی می‌توانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند و اگر از هر سازمان بیمه گر دیگری دارای دفترچه بیمه هستند سازمان بهزیستی نمی‌تواند برای آن‌ها دفترچه بیمه صادر کند.

وی افزود: اگر مددجوی سازمان بهزیستی که تحت پوشش این سازمان قرار دارد و از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرد و دفترچه بیمه او را تمدید نکردند و دفترچه فعالی هم ندارد می تواند در اسرع وقت به مددکار خود در مرکز و یا کارشناسان بیمه در شهرستان‌ها مراجعه کرده و اطلاعات خود را به ما ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


مشتری با اشاره به اینکه بهزیستی به صورت هفتگی اطلاعات جدید و پایه را به بیمه سلامت ارسال می‌کند و برای آن‌ها دفترچه صادر می‌کنیم، ادامه داد:  اگر دفترچه بیمه مددجویان دارای برگه سفید است نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۲۰۰۱ الی ۹ دبیرخانه بیمه تماس بگیرند و با ارائه کد ملی علت تمدید نشدن اعتبار دفترچه خود را جویا شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

منبع خبر "باشگاه خبرنگاران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.