حضور استاندار در جمع راهداران محور خرم آباد اراک

خبرآنلاین جمعه 01 بهمن 1400 - 15:26
 استاندار لرستان در طی بازدید از جاده مواصلاتی خرم آباد _ اراک با حضور در راهدارخانه ی زاغه ، ضمن بازدید از وضعیت جاده ، در جمع راهداران حاضر شد .

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر فرهاد  زیویار ضمن تشکر از زحمات بی شائبه ی راهداران از آنها خواست در باز نگهداشتن راه های اصلی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه راهداران از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند ، اضافه کرد: زحمات بی دریغ شما در این برودت هوا ، گرچه انجام وظیفه است اما رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت.

در این بازدید ،معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیر کل حوزه ریاست و مدیرکل بازرسی ، استاندار را همراهی کردند.
گفتنی است مدیر کل راهداری استان نیز آخرین وضعیت راه های استان را در حضور استاندار تشریح کرد.
 در پایان ، راهداران ضمن تقدیر از حضور استاندار در جمع خود، در رابطه با برخی مطالباتشان با دکتر زیویار سخن گفتند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.