افتتاح بیمارستان چاه مبارک با حضور فرمانده کل سپاه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 17 دی 1399 - 19:52
بیمارستان چاه مبارک عسلویه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی چاه مبارک عسلویه به همت فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر چاه مبارک در ۳۰ کیلومتری شهرستان عسلویه احداث‌شده است و امکانات و خدمات درمانی را به عموم شهروندان ارائه خواهد کرد.

مراسم افتتاحیه بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولین شهرستان عسلویه در شهر چاه مبارک برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.