لزوم برندسازی در حوزه آبگینه/پایان رویداد آبگینه با معرفی 3 ایده برتر

خبرگزاری فارس دوشنبه 04 بهمن 1400 - 15:27
لزوم برندسازی در حوزه آبگینه/پایان رویداد آبگینه با معرفی 3 ایده برتر

به‌گزارش خبرگزاری فارس، پروانه حیدری با اعلام این خبر افزود: در این مراسم بیش از ۶۰ طرح و ایده داوری شد که در نهایت با نظر داوران سه طرح به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

معاون صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: تمام ایده‌های ارائه شده در روز اختتامیه در یک کتابچه برای استفاده سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان شیشه و آبگینه با رعایت حقوق مالکیت معنوی طراح منتشر می‌شود.

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران هم گفت: برگزاری رویداد طراحی آبگینه ۱۴۰۰ نقطه شروع برندسازی و تجاری‌سازی تولیدات صنایع‌دستی در سطح استان است.

وی افزود: در تهران باید در حوزه آبگینه و شیشه برای تجاری سازی و برندسازی کارهای بزرگی انجام شود و تنها به ثبت ملی ورامین به عنوان شهر شیشه و آبگینه اکتفا نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت صنایع‌دستی استان رویداد طراحی را در تمام رشته‌های صنایع‌دستی نظیر زیورآلات و سفال اجرایی کنند.

رویداد ملی آبگینه ۱۴۰۰ با مشترکت ۱۲۰ نفر به مدت یک هفته از ۲۶ دی‌ماه الی ۳ بهمن‌ماه برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری فارس" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.