یک فعال فرهنگی: امروز به شدت به یک تئوری تولید محتوا نیازمندیم

ایرنا پنج شنبه 18 دی 1399 - 23:37
مشهد- ایرنا- مسوول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به انقلاب دیجیتالی در اطلاع‌رسانی ظرفیت مصرف فرهنگی نسبت به ۱۰سال قبل ۱۰۰ برابر شده است در حالی که در تولید محتوای فرهنگی دچار بحران هستیم و به شدت به یک تئوری تولید محتوا نیازمندیم.
یک فعال فرهنگی: امروز به شدت به یک تئوری تولید محتوا نیازمندیم

وحید جلیلی پنجشنبه شب در محل حسینیه هنر مشهد گفت: هم اکنون با گسل عظیم مصرف و تولید فرهنگی رو به رو هستیم و اگر نتوانیم در چنین شرایطی تولید محتوا کنیم سیل تولید محتوای دشمنان انقلاب سرازیر می شود و این سیل ما را با خود خواهد برد.

وی ادامه داد: وقتی از زیر ساخت برای جاری ساختن انواع محتوا استفاده نکنید این ظرف، خالی نمی ماند بلکه شیاطین و طاغوتها آن را پر می کنند.

مسوول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: این در حالی است که ما زمینه تولید محتوا فراوان داریم که نمونه آن شهادت پر ثمر سردار سلیمانی است مثلا خاطراتی که مردم از حادثه شهادت سردار دلها دارند در چند کتاب جمع آوری شده که یک جلد آن تحت عنوان "سلیمانی ها" امشب رونمایی می شود.

جلیلی افزود: این کتاب، گزیده دل نوشته های مردمی در سوگ آن سردار بزرگ است که ظرفیت تبدیل شدن به صدها فیلم، تابلوی نقاشی، پادکست و مستند را دارد و اگر فرصت داشتیم می توانستیم میلیونها خاطره متفاوت در این خصوص جمع آوری کنیم.

او اضافه کرد: یکی از مهمترین برکات شهادت حاج قاسم ایجاد روحیه انقلابی در کودکان و نوجوانان ما بودکه با هیچ سرمایه ای نمی توانستیم آن را فراهم کنیم در واقع شهادت سردار، سالها سرمایه گذاری دشمنان انقلاب را برای ایجاد تفرقه برباد داد.

در این مراسم که در حسینه هنر مشهد برگزار شد از کتاب "سلیمانی ها" رونمایی شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.