۸۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده توسط پهلوی به مردم واگذار شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 11:02
گرگان- با حضور ویدئوکنفرانس رئیس بنیاد مستضعفان هشت هزار و ۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم گلستان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اهدای هشت هزار و ۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم گلستان پیش از ظهر چهارشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان استا نی برگزار شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: تاکنون ۶۳ هزار و ۳۹۰ فقره سند به صورت رایگان در ۵۳۳ روستا و ۲۱ شهر اهدا شده است.

سید فخرالدین علوی افزود: بیشترین واگذاری ها مربوط به گنبدکاووس و کمترین مربوط به بندرگز بوده است.

طبق گفته وی ۲۲ مرحله واگذاری انجام شده و ۳۴.۶ درصد املاک طی دو سال اخیر واگذار شده است.

علوی اضافه کرد: امروز هشت هزار و ۵۲۷ فقره سند واگذار شده که اکثر اسناد کاربری مسکونی، زراعی و تجاری داشته است.

وی ادامه داد: ارزش این اسناد ۴۶ هزار میلیارد ریال بوده و مساحت آن دو هزار و ۴۰۰ هکتار است.

طبق گفته علوی طی دو سال آینده جشن پایان واگذاری های گلستان را برگزار خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.