تعداد بستری های کرونایی در گلستان به بیش از ۵۰۰ نفر رسید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 12:56
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۵۰۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فیروزی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهارکرد: هم اکنون ۵۰۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۳۳ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با توجه به آغاز پیک ششم در کشور از مردم خواست پروتکل های بهداشتی رعایت کرده و در اماکن شلوغ حاضر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلاء به کرونا جلوگیری کند.

گفتنی است هم اکنون شهرستان های علی آبادکتول، گرگان و بندرگز در وضعیت قرمز و شهرستان های رامیان، مینودشت، آق قلا، بندرترکمن، گالیکش و کلاله در وضعیت نارنجی و سایر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.