عدم پیگیری مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد

خبرگزاری مهر شنبه 07 اسفند 1400 - 16:55
کرمان - معاون استاندار کرمان گفت: هر گونه عدم پیگیری و ترک فعل مصوبات ستاد کرونا در کرمان پیگرد قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان جلالی ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان اظهار داشت: هم اکنون ۱۵ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارد و ۶ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: رعایت شیوه‌های نامه بهداشتی و رعایت کامل مصوبات ستاد کرونا در استان کرمان باید در دستور کار کامل مدیران استان در همه سطوح باشد و هر گونه ترک فعال و عدم اجرای مصوبات پیگیری قانونی دارد.

جلالی تاکید کرد: از همه دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم با نظارت دقیق مصوبت کرونا را در شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا کنند.

وی عنوان کرد: کرمان، کوهبنان، رفسنجان، بردسیر، بافت، رابر، سیرجان، زرند، ارزوئیه، بم، نرماشیر، منوجان و قلعه گنج و شهربابک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و باید با رعایت شیوه نامه‌ها موراد ابتلاء را کاهش داد.

وی بر واکسیناسیون کامل کارمندان دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مهمترین مساله در شرایط فعلی واکسیناسیون همه افراد مشمول این طرح است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.