فناوری مالی و پرداخت در دیجی‌کالا چطور با الگوریتم‌های هوشمند مدیریت می‌شود؟

اقتصاد آنلاین یکشنبه 21 دی 1399 - 12:39

وجود حجم بالا از محصولات و قیمت‌گذاری­های متنوع، نیازمند نظارتی دقیق و مستمر است تا منافع مشتریان و فروشندگان به بهترین شکل حفظ شود. استفاده از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی در این راستا باعث ایجاد الگوریتم‌های نظارتی کاربردی شده است که به بهبود عملکرد فروشگاه‌های آنلاین در خدمات‌رسانی به مشتریانشان کمک خواهد کرد.

اما دیجی‌کالا چگونه فناوری مالی و پرداخت خود را مدیریت می‌کند؟

بیشتر بخوانید:

لایق

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.